Werken bij

Elke dag ontzorgen wij werkgevers en werknemers. Dit doen wij vanuit onze kernwaarden: persoonlijk, ondernemend, deskundig en betrouwbaar. Deze kernwaarden houden in dat je een keer koffie haalt voor je collega’s, je afspraken nakomt, dat je kansen ziet en hierop inspeelt, je vakkennis op de hoogte houdt en oprecht en eerlijk bent tegen elkaar.

Wij werken hard bij De Verzuimeconoom, maar naast hardwerken hebben we genoeg leuke dingen te doen om even te kunnen ontspannen. We borrelen graag samen na het werk en spelen in de pauze graag een potje tafeltennis of halen samen een frisse neus.  

Fan van verschillende sporten? En toe aan wat meer lichaamsbeweging? Eén keer per week bieden we de mogelijkheid om samen na werktijd op locatie te sporten onder begeleiding van een personal trainer! Daarnaast hebben we een fit & fun kalender waaraan je kan deelnemen. Zo organiseren we gedurende het jaar sportieve activiteiten, zoals tennis, (beach)volleybal en boksen, maar ook yoga, kookworkshops of een heerlijke massage.

Onze afdelingen

Ontmoet jouw toekomstige collega’s

Carlijn Ziekenoppasser, Verzuimregisseur
Ik vind het een leuk en dynamisch bedrijf om voor te werken en het biedt voor mij uitdaging en ontwikkel mogelijkheden. We werken met een leuke groep collega’s en er heerst een goede werksfeer.”

Carlijn Ziekenoppasser

Arbeidsvoorwaarden

Natuurlijk is de hoogte van je salaris belangrijk, maar naast een goed salaris én 8% vakantiegeld, kennen we een goede pensioenregeling en bieden we een provisieregeling op ‘eigen relaties’. Ook heb je recht op 26 vakantiedagen (op fulltime basis) en krijg je personeelskorting bij het afsluiten van eigen verzekeringen. Een échte win-win situatie dus!

Opleidingen

Wij staan voor deskundigheid en wij investeren graag in jouw ontwikkeling. Wij vergoeden de opleidingskosten voor noodzakelijke opleidingen en eventueel ook voor niet-noodzakelijke opleidingen. Ook zijn er diverse mogelijkheden voor het behouden van jouw vakdiploma’s door middel van permanente educatie.

Flexibel werken

Ben je op zoek naar meer balans tussen werk en privé? Bijvoorbeeld in het kader van zorg voor kinderen, het verlenen van mantelzorg of het meer ontspannend kunnen leven en werken? In onze organisatie bestaat er het beleid ‘flexibel werken’. Hiermee willen we als werkgever meewerken aan het vinden van deze goede balans.

Flexibel werken betekent in onze organisatie flexibele werktijden en thuiswerken. Je kunt bij je teammanager een aanvraag doen voor flexibel werken. Samen kijken jullie naar de mogelijkheden en of de situatie flexibel werken toelaat. 

Ontspanning en vitaliteit

Een fitte medewerker is een gelukkige medewerker. Daarom kun je na een drukke dag werken samen met je collega’s sporten. We bieden de mogelijkheid om dit één keer in de week na werktijd samen te doen. Daarnaast hebben we een Fit & Fun programma waaraan je kan deelnemen. Zo organiseren we gedurende het jaar activiteiten, zoals tennis, (beach)volleybal en boksen, maar ook yoga, kookworkshops of een heerlijke massage.

Ook naast je werk is er nog genoeg te doen. Er komen veel initiatieven vanuit collega’s om mee te doen aan marathons, mud runs, survivals en andere activiteiten. Doe jij liever andere dingen? Stel het eens voor!

Houd je van een leuk personeelsfeest? Ook dan zit je bij ons goed! Daarnaast vieren we ook bijvoorbeeld Sinterklaas met de kinderen en proosten we samen op het nieuwe jaar.

Werken en leren

Ben jij (onlangs) afgestudeerd en op zoek naar een uitdagende startersfunctie? Bij ons kan je werken en studeren tegelijk! Een junior noemen we je dan. Heb je nog helemaal geen kennis van verzuim? Dat maakt niet uit! Door de combinatie van werken en studeren krijg je bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen en werkervaring op te doen in de verzuimbranche. Tijdens dit traject neem je een kijkje in de keuken van verschillende afdelingen. Hierdoor ervaar je alle facetten van verzuim. Zo stomen wij je klaar tot een echte professional! Lees hier meer over leren en studeren.

Wij zijn één van de snelst groeiende financiële dienstverleners en dat betekent voor jou als nieuwe collega: volop kansen om door te groeien én je talenten verder te ontwikkelen! Groei jij met ons mee?

Meer weten?
Meer weten?

Twijfel je nog of wij iets voor elkaar kunnen betekenen of heb je nog andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We komen graag met jou in contact!

Lienke Wolters
Human Resources
hrm@sucsezgroep.nl

De Verzuimeconoom

Edisonstraat 92
7006 RE Doetinchem

hrm@sucsezgroep.nl
0314-37 32 60